1440 dagar kvar

2010-03-22 @ 10:23:03
Det är inte okej! Inte ens lite okej överhuvudtaget.

När jag var ute och vandrade i det tillfälligt kalla och ganska dystra området jag bor i igår så slog någonting mig. Om jag får göra det jag vill i framtiden så kommer jag bli riktigt nördig och jobbig. Så nördig och jobbig att folk kommer ta avstånd från mig. Illa, hur ska man nu priotera saker och ting?
Är nu hemma efter dagens enda lektion. Ska dock snart iväg och räkna matte med Natta och G. Fick tillbaka proven idag på kriminologin. Vilket var ett glattbesked, fick det betyg man ville. Nu är det bara en inlämning kvar i den kursen, vilket vanligtvis är min starka sida. Dessutom är det en valfri fördjupning, vilket bara gör det ännu bättre.

Ska nu ta och äta lite lunch, efter det blir det kanske lite projektarbete eller en snabbis till Belladonnabukten.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback