1437 dagar kvar

2010-03-25 @ 09:33:59
Det är just såna spelare som man älskar.
Dålig uppdatering, har ännu inte fått någon utskällning men av rädsla för ett riktigt åskväder så skriver jag några meningslösa radera här. Tisdagen spenderades medd Jonna, blev film. Såg New moon för första gången. Gårdagen var ganska härlig. Började med en idrottslektion jag och Johanna höll. Kändes som allt och då menar jag precis allt gick fel. Men när det var dags för feedbacken sa en kille från andra klassen att det var den rolgaste lektionen på hela året.
Efter skolan träffade man Jonna, tanken var att vi skulle ta en promenad men istället satt vi och lagrade fett framför tv:n. Min favorit vann på top model, det är inte illa det. sedan tog vi en snabbis till Farsta där det inhandalde lite grejor. Jag köpte nya hörlurar, fick sedan skjuts hem där man stressade för att hinna bli klar på en halvtimme. Sedan var det kalas hos mormor och morfar.

Idag ska jag och mammi åka och shoppa lite grann, har sedan på kvällen blivit inbjuden till AH på våfflor, mys!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback