1434 dagar kvar

2010-03-29 @ 23:16:19
Seriöst, vilken jacka har ingen inneficka?
Imorse när jag vaknde och i stort sätt hela dagen så lovade jag mig själv att lägga mig tidigt, men försökte även inse att det aldrig skulle ske. Nu sitter jag här igen och inte så värst trött, kommer väl bli ont om sömn inatt igen. Skyller det på endorfinerna som frilöstes efter dagens joggingrunda. Har gjort en hel del på projektarbetet idag, är jävligt effektiv om jag bara vill. Vilket bara är skönt, vill ha så lite plugg som möjligt till påsklovet. Dels för jag vill ha lov, men även för att jag misstänker att ett par systrar som ska bli onämnda i detta sammanhang kommer lyckas vrida på mitt dygn en hel del. Det brukar bli så av någon anledning.

Sitter nu och pratar med Cindy angående att ha Jonna som en slav i en hel månad, tro mig det är hon skyldig oss. Har lite lätt panik inför Jonnas studentskiav som är måndagen efter påsklovet, vi har ännu inte kommit på något tema. Men har fått löftet att det ska lösa sig imorron när man ska agera mattehjälp.
Nej, nu tror jag att John Blund knackar på fönstret.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback