I am the booklord

2010-06-20 @ 13:50:02
Har nu kommit på min alldeles egna catch phrase. Fast egentligen är det inte så mycket till fras, mer catch word. Jonna and Cindy, you know what I'm talking about!
Sjätte dagen nu, kan avslöja att jag är extremt stolt över mig själv. Även pappi blev förvånad idag när jag avslöjade det hela för honom. Han blev så exaltherad som jag anser att han borde bli när jag berättar om mina övningskörnings bedrifter. Men jag har blivit van med att mina föräldrar gör mig bevsiken när det kommer till sådana saker. Dock är de inte sena med att hylla andra saker som enligt mig är småsaker. Hur som helt fick pappa iaf VG på den reaktionen medan mamma fick IG.

Fick precis en utskällning av Cracky, inte okej! Ska nu se till att hitta på någonting som tröttar ut en. Ska sova tidigt inatt och upp tidigt imorron. Tiderna är inte helt spikade ännu, men sådana små bagateller löser sig. Ska nog ta och fixa lite i mitt nya rum. En nedflyttning börjar närma sig medd stora steg!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback