bråttom, bråttom!

2010-06-23 @ 22:17:08
Jag tror jag ska införa ett förbud som förbjuder alla som inte känner mig väldigt väl att prata med mig efter klockan 22:00. För efter det klockslaget går det bara utför med mitt sammanbeta mellan det jag tänker och det jag säger.
Tittar på Ghana - Tyskland, är ganska trött och ska snart börja göra mig i ornding för sängen. Men innan dessa ska en liten bagis fixas och sedan ska saker och ting flyga av sängen.
Efter jobbet idag tog man en sväng med mot och handlade lite saker till rummet. Slutade med att vi mötte upp pappi för att ge honom den nya sängen som köptes idag. Längtar verkligen tills jag får sova i den i mitt nya rum.
Nu är jag trött, blä.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback