Att hoppa hage är roligt

2010-06-26 @ 22:28:47
Gårdagen var riktigt mysig och bjöd på en hel del trevligheter. Har just nu ingen större lust att skriva om en sådan dag, är både trött och rädd för deppigheten som kan bryta ut när man inser hur tråkigt man egentligen har just nu.
Sitter just nu och diskuterar barnprogram med Alex på msn, tydligen är vi båda stora fan av Scooby Doo. Förösker även kolla på fotbollsmatchen, men det går inte så bra. Är mitt inne i ett dilemma och har mega problem att fatta ett beslut. Ska pappa ta ner tvn till rummet eller ska den stå kvar bredvid Harry Potter och hålla oss sällskap?
Har idag städat hela hallen och bärt ner allt dit förutom då skrivbordet och tvn. För er som inte känner min bror så väl kan jag meddela att städa ett rum som tillhör är blan det värsta som finns, för den killen har ingen som helt ordning inom sig. han fick bestämma skulle man aldrig behöva städa. Vilket jag hade trott att hallen aldrig blivit om jag nu inte sett den städat ett par gånger i mitt liv. Hur som helst är mardrömmen nu över och jag ska sova för andra natten i mitt nya rum.


Sitter just nu och pendlar mellan att vara glad och ledsen. Tycker man blivit van med det efter det senaste halvåret, men icke sa nicke. Tyvärr så kan man inte göra så mycket mer än att bita i det sura äpplet och försöka hålla ihop allt. Nu väntar visst förlängning, spännande! Go Ghana! Börjar dessutom blir trött, kanske ska lägga mig snart. Ska iaf föröska göra det innan det bröjar ljusna igen, eller innan fåglarna börjar öppna käften. Det är mysigt att vakna upp till fågelkvitter, men det är omöjligt att somna till det.
Jag börjar bli riktigt äckligt trött på saker och ting just nu, men samtidigt finns det inget att göra åt saken.

//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback