with one honest touch, you set me free

2010-07-05 @ 18:25:12
Har precis kommit hem från en heldag med Johanna och Emma på stranden. Var jätte mysigt och var hur glad som helst tills jag ätit klart och gått ner till mitt rum för att granska mina knän som troligen brändes en aningen. Helt ärligt så har jag ingen aning om hur jag lyckats. Den färgen jag fått idag ser ut som den föddes en dag när man bar en specialdesginad byxdress med en kombination av en sol som fungerade som en motsats sol till den som jag iaf såh idag. Så nu blir det att gömma benen i ett par dagar för mamma för att se hur färgen utvecklar sig. Jag är chockad  över att jag lyckats bränna benen.

Jag kommer ihåg att min fotbollstränare var i chocktillstånd på en cup en gång. Han kunde verkligen inte förstå hur jag varje cup lyckades få sådana skavsår som jag fick och att kroppen inte reagerade som den brukar vid sådana förteelser, alltås att bygga upp ett extra skydd där. Men håll i hatten nu Ulf, för nu kommer något ännu mer banbrytande. Jag har fått ärr på bägge mina hälar. Har inte upptäckt det förrän nu. Så numera har man på knät, handen och hälarna, snacka om en slagskämpe.
Har svårt att bestämma mig för vad som ska hittas på att göra nu. DW, bok eller film.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback