Vampires suck!

2010-07-09 @ 12:11:28

 

Känns som en film man borde se med Jonna, eller vad säger du Cracky?


Igår hade jag verkligen ingen ork med någonting, men efter ett litet prank från Jonnas sida hade jag inte längre orken att stå emot så föll för frestelsen och blev helt enkelt kidnappad mitt i natten. Kan då passa på att informera alla andra som har eller kommer få framtida planer att kidnappa mig, jag är helt på så länge ni uppfyller det lilla krav jag har. Att en hemleverans av offret sker. På vägen till den enda öppna macken i hela Sverige fick vi se en hel del ansikten som vi kände igen. Hela två stycken och en katt i nöd som Jonna inte hade modet att rädda.
Blev lite Cluedo, debatt, pimp my ride, HIMYM, lite mer debatt, årets sommarplåga och en massa babbel. Med andra ord en ganska vanlig kväll med de två systrarna. Kom hem sent, så pass sent så det redan hade börjat ljusna och känner rean nu att man fått för lite sömn inatt. Men vem bryr sig? Jag har sommarlov och en busfri dag framför mig.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback