trött, trött, trött ...

2010-07-12 @ 20:19:55

Då var man hemma, har ätit och varvat enr en aningen. Måste erkänna att Johanna hade rätt, det var den bästa av filmerna. Dessutom var det en helt okej film. Men de andra två är dock fortfarande katastrofala, och allra värst är ettan. Så pinsamt att den överhuvudtaget existerar. Efter bion så blev jag lycklig när jag fick ta en liten snabbis på Media markt och deras urval av serier. En dag ska jag tvinga dit mamma så jag kan få vandra runt och gotta mig i hela deras sortiment.

Är lika trött just nu som en åsna som fått vandra genom en öken med fullpackning på ryggen. Förhoppningsvis blir det en tidigt kväll för mig, en lång nattsömn utan att bli störd av varken värmen, myggor eller en irriterande fluga. Ska nog kolla på Family guy som börjar om en kvart, sedan blir det lite DW och slutligen sängen.
Filmen gjorde det bara ännu tydligare Johanna
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback