sovdags?

2010-07-13 @ 19:44:03
Vilken värmebölja! Börjar nästan bli orolig för att boken Hanteringen av odöda ska bli verklighet. Inte för jag kom så himmlans långt med den boken, men tillräckligt långt för att bli skrämd och sluta läsa. Borde kanske ta tag i den och försöker läsa hela denna gång, efter jag lyckats läsa sista Twilight och Harry Potter boken dvs.
Har gått runt här hemma och skrytit om vilken bra myggdödare jag blivit sedan jag flyttat ner till rummet. Har skrytit om hur jag lyckats spåra upp dem mitt i natten och sedan fångat dem i en lyra med fel hand. Men nu har jag mött min överman. En liten äcklig mygga har nu överlevet hela tre nätter i mitt. Jag lovar att den är hjärnmanipulerad och kommer från ett forskningscentrum där Stellan Skarsgård arbetar, men tyvärr blev mördad av den hemska varelsen.



Usch är trött, hoppas mitt försök att somna tidigt inatt kommer gå bättre än gårdagens. Namnet Daniel klingar inte bra med en god nattsömn. Och för alla er som missuppfattar allt så kan berätta att det hela handlade om sms och inget annat. Den här månaden som för övrigt varit den längsta någonsin och gett mig en hel del tid att tänak och nu belsutat mig. Hoppas bara att det håller i sig, tror det. Men den punkten som från början var själv har nu delats upp i två, då den ena fortfarande är stensäker medan den andra blivit lite osäker. Skulle så gärna vilja spola fram tiden för att få reda på en massa olika saker som flyger runt i huvudet just nu. Men istället får man snällt ta en dag i taget.
Morgondagen lär iaf bli mysig.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback