Mrs. Happy

2010-07-08 @ 20:28:20
Tanken var att detta inlägg skulle vara ett glatt ett, men känner just nu att jag inte orkar låtsas vara glad. Jag är van med att ha kontroll på saker och ting, att vara den som styr. Men just nu har jag ingen som helst kontroll på någonting i mitt liv. Att inte längre ha den auktoriteten driver mig till vansinne. Måste även påpeka att man verkligen känner sig älskad när ens kusin cyklar förbi utan att lägga märke till en. Man ropar efter honom så vänder han sig om säger "hej" lite nonchalant och cyklar sedan vidare. Slår vad om att han inte ens kände igen mig.

Äsch, lite Brian på det och saker och lär kännas mycket bättre.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback