huvudvärk!

2010-07-06 @ 14:38:04
Usch, vilken huvudvärk jag har. Den är extremt seg och vägrar lämna mig i fred. Ska snart vandra upp och plocka med mig minst två liter av olika drycker i hopp om att bli av med den.
Slog mig tidigare idag att av mina 19 år jag levt så finns det en person som jag varit vän med i hela 13 år. Tänk er, 13 år! Det är helt stört. Hur fan lyckas man stå ut med en människa så länge som inte tillhör ens famlij eller släkt? Men med de åren bakom oss så förklara det väl en hel del hur jag och karin beter oss när vi är tilllsammans eller pratar med varandra. Det förklara definitiv hur vi inte kan prata med varandra i 365 år och när vi sedan träffas är det som vi inte gjort något annat än att leka med Barbie varenda dag. Kom precis och tänkta på en grej som Jonna sa en gång som fick mig att börja asgarva nu. Hon sa något i stil med att när folk möter henne och Cindy i början så kan de tycka att de är ganska dominanta, rak på sak och hel tokiga, medan jag är med blyg och tillbakadragen för att senare blomma ut och bli lika tokig som dem.
Nej, nu ska jag påbörja kampen mot huvudvärken!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback