ETT STORT FET NEJ!

2010-07-04 @ 22:40:00
Nu känner jag mig seriöst älskad. Jonna lovade att jag inte skulle bli bortglömd. Ett löfte, hur jävla betryggande är inte det? Dessutom betsämdes det att jag leka med lille Johanna imorron. Tydligen blir det en sväng till Farsta näset och allt vad det innebär. Ska äntligen få höra en massa smaskiga detaljer om saker och ting.
Är seriöst aptrött just nu. Om klockan vore lite mer hade jag gått och lagt mig. Men idiotisk som man är så vägrar man göra det sähär tidigt. Som om jag skulle förlora något på det.
Känner att jag msåte ringa Karin och babbla av mig snart, det funkar inte längre. Dessutom förtjänar hon en rejäl utskällning. NEJ är NEJ och då menar jag det verkligen. Lägger in min vetorätt nu, och har jag ingen så införskaffar jag mig en. I'm puting my foot down!
Nu är jag trött.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback