"Då blir djungeln lika skallig som en babianrumpa"

2010-07-02 @ 20:24:50

Tog mig i kragen idag och spelade med lilla Pangis, nu är han nästan maxad. Men ögonen tröttnade så rejält på att spela så lät dem ta en paus nu när fotbollen började. Dagens lyckorus var utan tvekan Hollands vändning mot Brasilien. Var seriöst länge sedan jag skrek så innerligt när de båda orangea målen rullade in. Rätt åt era brassar! Nu är det bara Argentina som ska ut och sedan blir hela VM till en riktig fest. Sitter och vänta på att jag ska samla ihop tillräckligt pengar för att köpa ett pink power rum till mitt hotell. En lång väg dit, går dock fortare än vad man tror ibalnd ... och ibland går det riktigt segt. Väntar även med spänning på att Spartacus serien ska börja. Kommer dock störa mig sjukt mycket att det är just en serie. Jag har endast sett den dramatiseringen som en enda film, och frågar ni mig så är den riktigt bra. Under tiden ska jag glädja min favorit äggtoffel genom att skriav på min bok, som jag för övrigt kallar för Faster than the speed of love. Dock kommer den i utgiven form ha ett annat namn. Lite rolig och helt onödig information, om man söker på äggtoffel på google dyker min blogg upp. Wow, coola grejor! Måste även tillägga att Disney channels Djungel George äger sönder!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback