Charlie är snart min!

2010-07-18 @ 14:21:08
Gårdagen bjöd på en hel del saker. Blev riktigt sviken när min kvällsdejt ställdes in eftersom mannen man skulle träffa redan var gift sedna några år tillbaka. Sökte då istället tröst hos någon som blivit lika sviken som jag och det hela slutade med ett frieri och giftermål som jag inte kan komma ihåg. Hoppas iaf jag lyckades bjuda alla som skulle vara där. Så vaknade upp imorse nygift med ett dubbelnamn samt ett löfte om att jag äntligen ska få min husky!

Roadtripen börjar närma sig med stormsteg och jag är just nu sjukt taggad! Kommer bli så skoj! Är dock livrädd för jag ska glömma något viktigt, så som ipoden eller lypsylet. Åh, herre min gud tänk om jag glömmer lyspsyl! Det skulle vara värre än att glömma plånboken eller kudden. Usch, hemska tankar!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback