update!

2010-01-27 @ 19:07:28


Vad har kemi, fysik, religion och matt gemensamt? Ingen jävle lyssnar på läraren under dessa lektioner.


Idag var det dock en annorlundare religionslektion. Vi skulle nämligen se på film och eftersom våran lärare är lite av en toffel så fick man välja mellan två filmer. Den ena filmens namn kommer jag inte ihåg. Det enda jag vet var att den innehöll scener som kan uppfattas obehagliga för känsliga personer och dessutom verkade den allmänt seg och tråkig. Den andra filmen var Narnia, så självfallet valde man den.
Det lilla man hann se av filmen fick mig att ändra uppfattning om den helt och hållet. Hela landet Narnia är fyllt av pedofiler, vad säger det egentligen om författaren?

Efter skolan blev det en färd till Farsta, hade lite ärenden att uträtta. Blev inte mycket uträttat eftersom det mesta gick åt pipsvängen. Men hittade dock en födelsedags present som jag helt ärligt föll pladask för. Men köpte den inte eftersom det inte passade idag. Drog sedan hem till Andreas där man skulle hjälpa Jonna med matte. Men det blev ingen matte överhuvudtaget. Istället blev det som vanligt en massa fotboll, blev även lite bloggläsningar och sedan lite skvaller om folk. Mysigt!
Är nu väldigt exalterad och förväntansfull inför en viss sak. Vad det är kan jag tyvärr inte avslöja, det ska hållas hemligt för vissa läsare. Längtar så pass mycket så jag kan inte hålla tyst om det.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback