Sista uppdateringen för idag

2010-01-31 @ 23:19:22

När man nämns och beröms i någon blogg, eller när egenskaps nämns som kan tolkas som något positivt, så boder det ändå betyda att den personen dyrkar en. Eller har jag helt fel?
Har nu lyckats fått Jonna att bli arg på mig. Förhoppningsvis så blir hon glad igen imorron, annars för man väl ta i med drastiska medtoder.

Ska snart lägga mig, har skirvit alldels för många inlägg idag, men så går det när man har alldels för mycket dötid. Dessutom kan folk iaf inte klaga på att man uppdaterat bloggen.
Imorron har man en endaste lektion, vilket man har varje måndag, så surt! Börjar 8:30 slutar 9:45, människan som gör våra scheman i skolan måste vara en riktigt jubel idiot. Men, men egentligen ska man inte klaga. Spenderar inte så mycket tid i skolan. Efter morgondagens lektion ska man till syon och prata med henne lite grann. Börjar få lite lätt panik nu angående tiden efter gymnasiet.
Senare på dagen blir det jakt på golv igen. Hittade inget som jag riktigt föll för sist, så ska försöka hitta kärleken imorron, annars får det bli en nödlösning.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback