seg dag

2010-01-10 @ 18:13:32
Jag har verkligen ingen aning om vart den här dagen har tagit vägen. Känns som tiden bara runnit iväg. Har precis som väntat spelat DW. Har nu kommit i en period då jag spelar spelet som en galning. Har dessutom hittat ytterligare en verison på det spelet som jag vill ha, funderar starkt på att köpa det. Har förutom det pluggat lite grann och sedan suttit vid msn. Låter jätte hemskt, men med tanke på att jag inte stod på benen förrän klockan ett så är det ändå inte så farligt.
Blev inbjuden hem till systrarna Ahvander, trots mina småbråk med den ena, men tackade nej. Har verkligen ingen ork eller lust att lämna huset. Ibland har man sånna dagar, och de är verkligen tråkiga och långa.

Imorron är det första dagen på vårteminen, vilket betyder nytt schema. Gillar det verkligen inte. Precis som väntat så ändrade de mitt schema, så nu är jag inte ledig en enda dag, med undantag från torsdagen. Imorron är det iaf 8:30 som gäller, första kriminologilektionen. Ska bli roligt och intressant.
Ska nog spela lite DW nu.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback