Photoshop!

2010-01-19 @ 16:01:32


Sitter just nu och försöker lära mig photoshop. Har itne förstått förrän nu hur smart jag egentligen är. Har länge velat lära mig photoshop, men aldrig orkat tagit mig den tiden. Så till min stora lycka idag fick jag red apå att vi ska lära oss photoshop i det estiska valet jag gjort. Så sitter nu med den allra första uppgiften och försöker få ut någon hyfsat fin bild.
De senaste dagarna har ägnats en hel del åt matte. Jonna har behövt hjälp, eller hjälp och hjälp. Det verkar mer som hon behöver någons stöd under mattepluggningen eller så vill hon ha ett vittne ifall matteboken helt plötsligt skulle attackera. Var hemma hos dem igår, fick prova på Crackys nya ögonsten. Vilka nördar vi komemr förvandlas till, eller jag har redan gjort det, nu är det bara hon kvar.

I söndags hade jag en riktigt hallelujah moment. Både Fabbe och Rosicky spelade från start. Satt och log för mig själv i nästan en kvart. Då leendet bara för några sekunder förvanldades till ilska när favoriten Fabregas klappade domaren på axeln. Hatar verkligen när folk gör det, borde vara ett gult kort utan tvekan.
Nej, nu ska man väl återgå till photoshopen så att man kan bli klar med uppgiften. Idag börjar handbolls EM!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback