I ain't wasting no more time

2010-01-13 @ 17:47:04

Just nu så fryser jag som en idiot! Det är inte roligt någonstans. I bakgrunden sjunger Calle Here I go again bara för mig. Sitter faktiskt och sjunger med lite grann. Har börjat lite lätt med dokusåps uppgiften jag fått av Petra, hon är så snäll! Känns helt okej, men man känner ju av pressen. Vore riktigt surt och pinsamt om man inte klarade det. Idag blir det bra en massa stödsaker, orkar inte börja med själva skrivandet. Det får bli imorron, har ändå ingen skola egentligen. Har endast en lektion på torsdagar, vilket är UF. Det är nice!

På lördag är det tydligen mattehjälp som gäller. Ska hjälpa Jonna med skiten. Hoppas man kommer ihåg det bara. Har ju tyvärr kommit på att man inte är matematisk för fem öre, med vad gör man inte för sina vänner? Och vad gör man inte för Jonna? Det är inte många saker som skulle skrivas upp den listan kan jag säga.
Nej, nu har jag svamlat färdigt för idag. Blir väl lite DW nu.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback