En månad kvar!

2010-01-09 @ 00:29:27



Funderar på att skaffa en slogan till bloggen, vet nog hur den skulle vara då.
Jenny – a life with Jonna & Cindy!

Har hänt en hel del grejer sedan det senaste inlägget. Har blivit en massa DW. Har bjudit över Cindy flera kvällar, medan Jonna roat sig på annat håll. Vi har nu blivit rikigta experter på spelet, petiga experter dessutom. Så nöjer vi oss inte längre med att klara banan plus alla targets, dessutom ska det köras på master.
Har förutom all DW hunnit med att börja skolan, vilket inte var lika roligt. Men ska bli lite skönt att återgå till alla rutiner. Har också nästan lyckats bestämma mig för hur det nya rummets väggar ska kläs. Nu är flyttningen inte långt bort, och som jag har väntat på den!

Sitter just nu och segar lite grann, bör snart lägga mig. Måste få bort vanan att lyckas stänga av väckningen i sömnen. Förhoppningsvis ska den nya väckarklockan ändra på det imorron. Den låter som i helvete, och då menar jag inte högt utan verkligen som oljud.
Nu är det bara en månad kvar tills man fyller 19 år!

Imorron Jonna, jag lovar!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback