"Bli fadder åt en flicka"

2010-01-11 @ 12:38:58
Precis som väntat somnade man alldeles för sent inatt, vilket resulterade i att man kom upp alldeles för sent imorse. Men trots den väldiga omställningen från förra terminens schema och den mellen love och skolstarten så blev det inte så stressigt imorse. Har tydligen lärt mig att hantera den hemska morgonstressen. Kom till skolan och hade den första kriminologilektionen. Var väldigt skönt att få ha Lene igen, och slippa börja om från början emd någon lärare. Dessutom tillhör Lene ändå en av de bättre lärarna man haft.
Eftersom jag är en sån otorligt snäll vän hade jag lovat Cindy att äta lunch med henne under hennes långa håltimme. Det blev en jävla massa strul, men tills slut befann vi båda oss i Farsta där strulande forstatte. Slutade med att vi hamnade vi ett välbekant ställe, närmligen den restaurang som vi besökte i mitt första inlägg i denna blogg. Allitd lika roligt att återuppleva gamla minnen.

Blev sedan en sväng i Farsta där Cracky inhandlade lite grejor. Fick sedan veta att man ska agera mattelärare åt även Jonna denna termin. Har nu mig själv, Cindy och Jonna som ska lära sig en massa matte. Fattar inte riktigt hur jag ska kunna klara av det, men men vad gör man inte för dem? På vägen hem blev mna tillfrågad av Jonna om man inte ville äta lunch med henne. Men tyvärr var jag redan på väg hem och skulle gå av inom två stationer. Annars hade jag mer än gärna även gjort henne sällskap.
När jag sedan kom hem så fick jag det bekräftat att jag har världens bästa psykologilärare. Petra är så underbart snäll! Fick dessutom veta att jag inte får gifta mig förrän jag är 30 för mamma, svaret hon fick vad ungefär vad hon hade väntat sig.
//Jenny
Kommentarer
Postat av: Cindy

PIZZZZZZZZZZA!

2010-01-11 @ 23:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback