AJ! AJ! AJ!

2010-01-14 @ 19:07:30

Jag är oerhört stolt över mig själv. Jag har varken druckit cola eller spelat DW på dagar nu! Tror att ingen förutom jag förstår vilken bedrift det är.

Fy fan vad min muskler värker nu, det värker mer än vad de har gjort under hela dagen. har väl suttit stilla alldeles för länge. Väntar just nu på att maten ska bli klar, håller på att hungra ihjäl. Dessutom blir det spaghetti och köttfärssås, vilket bara gör en ännu hungrigare. Imorron ska man leka med Karin och på lördag är det mattestuga med Jonna. Däremellan har man en psykologi uppsats att skriva, vilket man nästan kommit halvvägs på. Så det är väl ingen större panik över det.

Ska nog ta och göra i ordning ett varmt och härligt bad. Mina muskler behöver det.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback