don't ask!

2010-02-16 @ 17:59:10
Plugg, plugg och mer plugg ... är det enda man gör om dagarna nu för tiden. Känns det iaf som om man jämför med hur vårterminen sett ut hitills. Men vill ändå inte klaga, då har man något att göra om dagarna, dessutom så känner man sig så duktig. 
Lyckades tigga till mig hjälp med UF av Cracky - the computer expert! Ska få ta del av hennes tips på torsdag.
Har nu en hel del små saker som måste göras, vilket bara känns jobbigt och irriterande. En massa med foto, UF och projektarbetet. Blir nästan galen på

Dessutom har pappa åkt iväg nu för att fixa min otroligt fina tårta tills på fredag. På fredag kommer nämligen släktkalaset äga rum. Mina försök att övertala mamma om att tårtan ska göra Ljungberg bakelsen sällskap kommer inte upphöra förrän den första biten blivit skuren. Förhoppningsvis så kommer det aldrig.
//Jenny
Kommentarer
Postat av: Cracky lacky tacky

Naw, nu hjälpte jag dig kanske inte så mkt ... ;(

2010-02-19 @ 19:51:35
URL: http://lillaahvanders.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jodå :)

2010-02-20 @ 01:27:25
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback