"Sam Winchester must die"

2010-02-07 @ 20:47:33



Idag såg jag bland de gulligaste någonsin. Tycker det är jätte gulligt när lagkaptenerna pratar med de barnen som får gå in med dem på planen. Tycker att det är en självklarhet och skyldighet, men smälter lika mycket varje gång jag ser det. Idga såg jag någon som nästan fick mig att avdunsta. Fabregas och Almunia stod och passade med den lilla killen i mittcirkeln, hur gulligt är inte det?

Matchen och resten av dagen har just nu inget att säga om, såg nyss Supernatural som fått mig att tappa andan het och hållet. Den serien är så jävla sjukt bra så det finns inte, och det allra konstigaste med den är att den blir bara bättre och bättre. Den är jätte löjlig, när man väl tänker på hur de låtit historien utspelat sig, och när man tänker på hur hela serien är uppbyggd runt kristendomen. Men ändå, alla detaljer som måste ha varit uträknade från allra första början är så väl genomtänka och detaljsrika så det är helt stört. Den är så cool!

Ska nu föröska avbryta mig innan jag börjar babbla alldeles för mycket om hur stor min kärlek till den serien är, eller innan jag börjar diskutera hur mycket jag imponeras av flera skådespelare. Ska nu skriva lite på projektarbetet, eller renskriva allt på datorn. Ska sedan om en kvart ungefär se Spider-man 3. Har fortfarande inte sett så ska ta tillfället i akt nu när den går på tv. Måste ju se den innan fjärde filmen kommer ut.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback