Så stolt!

2010-02-11 @ 14:07:13


Just nu är jag riktigt mega äckligt stolt över mig själv. La mig ganska tidigt inatt, vilket gjorde att jag fick en god och lång nattsömn trots att klockan ringde och väckte mig tidigt imorse. Låg och tittade på mitt collage jag fick av Karålena ett tag innan jag stutsade upp och började med städningen.Har nu hunnit med en stor städning och då emnar jag stor, har gjort allt förutom att moppa golvet. Fattar inte hur jag hunnit, men är man bra så är man.

Ska till skolan till fyra, tydligen har UF-läraren blivit lite arg och ska nu tvinga oss att komma till lektionen. Ska efter skolan åka hem till Cindy för att hjälpa henne med matten. Får se hur det går med det.
Åh, vad jag är stolt över mig själv!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback