måndag idag!

2010-02-14 @ 11:52:36
Inlägg om gårdagen kommer seare ... om jag orkar.
Idag är man rätt så seg, ingen direkt bra nattsömn. Men, men jag överlever. Idag skulle jag egentligen jobba med lite restsaker samt UF grejamojen. Men har ingen ork för sådana energikrävande saker. Så har bestämt mig för att byta plats på måndag och sönda. Så idag är det måndag, vilket betyder projektdag. Så ska jobba med projektarbetet idag. Ska så fort man funnit orken traska över till mormor ochmorfar för att skriva ut lite papper. Har ju lyckats tagit slut på färgen här hemma. Ska sedan trasak tillbaka för att klippa och klistra med en massa grönt papper. Det ska bli skoj!

Har dessutom ett Supernatural avsnitt som ligger och dammar på datorn. Så det ska bli riktigt mys att se det efter en jobbig arbetsdag. Aja, bästa att jag börjar ta tag i saker och ting, annars lär väl sitta hela dagen och glo på någon skärm.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback