den glider in, den glider in i mål igen!

2010-02-19 @ 15:16:33

Hade egentligen tänkt göra lite religion idag, men så blev det inte. Istället beslöt jag mig för att ge DWE en ny chans, vilket var otorligt tur. Har nu kommit på hur man ska spela spelet, så nu lär jag väl sitta och nörda det en hel del i helgen. Tittar just nu på Schweiz - Kanada. Är ganska sur över att jag missade den matchen. Hade blivit hög av lycka. Nu vet jag ju tyvärr hur den slutade, men måste ändå höra det. Åh, vad jag önskar att Sverige möter dem i finalen och går all the way! 



Ska snart hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sedan fördriva tiden till hlav sju då alla gäster kommer. Längtar verkligen till då man får se Görans min, och Williams reaktion. Längtar också till jag får se min otorligt vackra tårta, kommer ta en miljon bilder på den. Sedan är det hockey som gäller och då jävlar ska jag vinna pengar!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback