Ytterligare en jul avklarad!

2010-12-25 @ 22:21:25

Då var juldagen snart över, om en liten stund borde jag egentligen krypa ner i sängen och försöka somna. Vad vitsen med det egentligen är eftersom jag vet att somna i hygglig tid idag är omöjligt. Idag firades julen 2 gånger om, en gång med Karin och sedan kusinerna. Avslutade även den första spelomgången av mitt älskade monopol. Slutade med en vinst för min del, till skillnad från hur det gick första gången man spelade Prinsessans bal. Har även fixat med eMac som jag valt att döpa Dannes julklapp till, så nu kan man använda den precis så som den ska användas.

 

Imorron är det meningen att den sista julfirningen med släkten ska ske. En resa till kära Glanshammar är nämligen inplanerad, om det blir så ligger nu i vädrets makter. Om snöoväder bryter ut stannar vi inom detta landskapas gränser. Kanske kan flirta till mig ett besök till någon dator affär, är stört sugen på att köpa en datorväska nu och den där musen Danne tyckte man skulle köpa till som var så praktiskt. Måste påpeka att det är få personer som kan få en att känna sig så uppskattad som mina småkusiner gör. Jag klagar en hel del på dem och retas, men fy farao vad dem är söta. Smälter nästan när man ser deras julklappar. Nu är man tydligen en Slynörd också.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback