Lucia

2010-12-12 @ 18:09:13

Sitter nu framför datorn med mjukisbyxorna och den röda fina hata-Chelsea tröjan på. Första dagen av den nya gymtiden är snart avklarad. Känner hur hela kroppen kommer vara irriterad imorron. Den kommer troligen börja skrika så fort man öppnar ögonen, men inte ska det hindra en. Nej, imorron är det dags för nästa pass. Torts att det var Lucia idag så har jag inte sett en enda Lucia, vilken skam! Det enda man fick se var en misslyckad vägg som jag misstänker skulle vara lite julinspirerad, men som sagt blev det ett fiasko.

 

 

Ser så mycket framemot onsdag, det ska riktigt mysigt. Torsdagen, fredag och lördag är också lockar oerhört mycket. Så egentligen är det bara tisdagen och söndagen som är onödiga denna vecka.
Just det, kom på att man borde nog hämta sitt USB-minne någon dag.

//Jenny

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad oduktig jag känner mig just nu -- jag har inte tränat på flera månader, och jag sitter med en chokladbolllåda framför mig.



sv. Okej :D

För att göra klart designen helt och hållet kommer jag behöva en bild som går till profilen (ja, jag var tvungen att röra till det där), och så en personlig text som du vill ska visas (som den jag har under min profilbild) ^^



Kram!

2010-12-13 @ 22:10:14
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. Till min mail går bra (den mailadressen som syns i ditt kommentarsfält) ^^

2010-12-13 @ 22:32:22
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback