The Gosselins

2010-12-06 @ 12:06:01

När man börjar sent har man all tid i världen för att hinna med plugg både innan och efter. Men inte brukar det bli något gjort innan och efter blir det minimalt gjort eftersom man är så trött och faktiskt haft en sen föreläsning. Har en känsla av att det inte kommer bli så mycket gjort idag.

Sitter just nu och tittar på Jon & Kate plus eight, ungarna är så stört söta! Har precis dykt ner i mina nyinköpta mjukisbyxor. De är så sköna så jag skulle kunna bo i dem för resten av mitt liv. Vakterna i Sly vill bli begravda i sin mors pastasås, jag vill bli begravd i mina mjukisbyxor. Har ganska nyligen bokat in ljustillverkning med Jonna på söndag. Så ska samla på mig en massa stearin till dess. Snart är det dags att börja planera för dagen, vilka kläder som ska på och packa väskan. Måste även hinna med att äta innan man ska iväg.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback