Pago är gott!

2010-12-11 @ 17:43:52

Jag skäms verkligen, smutsade ner mitt kort idag när jag köpte min brors julklapp. Snacka om att traumatisera det för resten av sin existens.


Var klar med tentan på en timme. Vet inte riktigt hur det ska tolkas, men som tur var så lämnade flera stycken salen innan mig. De flesta av dem var även de som brukar vara ambitiösa. Tog mig hem då det blev lunch, hade även en sådan lust att göra något annat än att sitta hemma nu när tentan var avklarad så lyckades utan någon ansträngning övertala pappa att åka iväg till några affärer. Efter en riktig jobbig rundtur, då man blev påmind om varför jag gillar att ha handlat klart alla julklappar vid det här laget, så kom man hem med Dannes halva julklapp. Sedan blev det Bandy som inte ska nämnas, jag låter mig ryckas med alldeles för lätt.

 

Har gått och varit hungrig hela dagen i stort sett, trots att man ätit, vilket är konsekvensen om man heter Jenny och har sovit för lite. Nu väntar man på god mat och sedan ska man försöka styra upp kvällens aktivitet. Jag må vara trött nu, men eftersom jag återfått mitt liv nu så ska jag leva i nuet.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback