"Oh wow! Ain't that something?"

2010-12-31 @ 15:13:03
Jag måste seriöst vara den sämsta packaren någonsin! Tycker det är mysigt att packa väskan för det betyder att man ska ut på äventyr och man måste tänka vad som kan vara användbart och vad som ska lämnas kvar. Men lyckas alltid packa alldeles för mycket vilket är hel sjukt. Har alltid haft den svårigheten, att packa lite och smart. Men trots det känns det alltid som jag glömt en miljon olika saker. Tittar just nu på Entertainment now, fick plötsligt ett otroligt sug efter att se Sherlock Holmes.

 

Igår kom jag på något som gjorde mig riktigt glad. För första gången på 3–4 år har jag inte blivit sjuk runt jul och nyår. Vilket jag anser stärker min teori om stress ännu mer. Konstigt nog har jag faktiskt inte stressat upp mig under universitetstiden. Bestämde mig för det dagen innan första tentan och sedan dess har det hållit i sig. Riktigt skönt faktiskt. Tänka sig att det är redan är dags för det nya året, kommer ihåg förra nyår som det var för någon månad sedan. Faktum är att jag kommer ihåg den dagen bättre än vad jag kommer ihåg hela road tripen. Ganska svårt att tänka sig för ett år sedan gick man fortfarande på gymnasiet och var mitt uppe i skapandet av Psykologen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback