Nevermore

2010-12-28 @ 18:19:14

Nu har man duschat och provat allt som köptes idag. Blev helt förälskad i min polotröja som ska invigas imorron. Blev för någon timme sedan uppbokad av Johanna, fick även mig en liten pik i samma veva då hon informerade att vi ska på bio så jag inte bokar upp mig för annat. Antar att det bli Tron. Har fått det hedersfyllda uppdraget att agera Emmas räddare när det kommer till filmen. Nu ska jag försöka få pappa att spela med mig, sedan är det resning av garderoben som gäller samt ett kapitel i min bok. Minst ett kapitel om dagen är det sagt. Kommer bli så duktig på engelska när jag läst klart alla mina böcker. Kan informera att jag verkligen älskar de 66 sidor jag hittills läst, Mr. Decandido har verkligen lyckats fånga karaktärerna. Idag blir det en sen kväll, ska hålla mig vaken till 01:00 då Små kronornas andra VM match sänds. Ska bli riktigt mysigt!

 

Mardrömmen från gårdagen sitter fortfarande i. Jag och Cracky fick då minsann se en riktig syn då en tjej helt plötsligt dök upp i en rosa Onepice och ugs i Farsta centrum. Visst är de mysiga, men vem fan går ut med en sån? Hade sett en miljon gånger bättre om hon sprungit runt med en rosa pyjmas.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback