Livslopps- och utvecklingspsykologi

2010-12-10 @ 19:45:00

Försöker intala mig själv att psykologi är roligt. Något jag vanligtvis tycker, men just nu så går det inte. Usch och fy vad jag är trött på tentaplugg nu. Skönt att allt kommer vara över inom 12 timmar.

 

Min lycka jag känner över att man efter halva morgondagen inte kommer behöva tänka på det något mer är total. Förhoppningsvis så slipper man tänka på det något mer överhuvudtaget, i värsta fall kommer man bli tvingad någon gång efter nyår. I min iver över att få känna lukten av frihet har jag påbörjat en lista på vad som ska göras nästa vecka. För det finns nog nästan inget som är så härligt som att stryka saker som från en lista, varesig det handlar om stora eller småsaker. Man känner sig då duktig och effektiv. Dessutom börjar ju träningen nästa vecka, gud så underbart!


Nu ska man duscha och sedan läsa det sista innan papperna läggs undan. Sova tidigt är det som gäller idag, iaf komma i säng tidigt. Hur det är att somna är en helt annan femma.

//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback