Jag önskar ...

2010-12-22 @ 22:55:12

Om jag hade velat så hade jag hunnit med all städning idag. Men kände inte riktigt för det, istället tog jag det lugnt och myste med en roadtrip med min bror. Så nu har man sparat det bästa tills imorron, dvs. damsugningen och torkningen av golv. Har dessutom olika former av tvättningar att uträtta. Kände hur man växte idag när Danne erbjöd sig att köpa Arsenal monopolet i julklapp och jag sa nej. Gav det svaret dels för prislappen men även för att jag inte vill veta vad man ska få, blir ju inge roligt på så vis.

 

Imorron ska man även klättra ut i det gamla kontoret och leta efter barnspel. Har haft en sån stor lust sedan tjejkvällen att spela Prinsessans bal. Så måste stalka upp det nu. Ska även se min nyinköpta film, Snövit och de sju dvärgarna. Vilken nostalgi, satt i bilen och sjöng den ena låten från filmen när jag hade köpt den. Danne såg lite rädd ut.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback