Hemkommen

2010-12-12 @ 00:15:31

Jaha, då var man hemma från dejten. Träffade nog min prince charming då all bekostnad stod för Johanna. Lotten föll till slut på en The other guys, efter mycket övertänkande om vi antingen skulle se action eller komedi. Vet helt ärligt inte riktigt vad jag tycker om filmen. Kan åtminstone säga att vissa scener var riktigt roliga, men helheten får nog vänta på sin bedömning. Är stört trött och vill inget annat än att sova. Men efter snart 20 år tillsammans med mig själv så vet jag hur jag fungerar, och vet mycket väl att jag behöver en nervarvning innan man kan ränna in på drop in hos John Blund.

 

Jag förstår verkligen vad det är jag och Johanna pratar om som kan vara så intressant så människor runt omkring oss glömmer bort att prata och lyssnar istället ivrigt på det vi har att säga. I väntan på bioreklamen idag var det bara löjligt och pinsamt. Har vi sådana intressanta konversationer som lilla Findus anser eller har människor i allmänhet bara så extremt tråkiga liv?
Nu beslöt sig HP för att spela lite Brian, så slut skrivet här.

Dags att njuta, over and out!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback