Du kan inte ändra på gårdagen, men du kan använda den för att förändra morgondagen

2010-12-01 @ 17:42:12

Ibland undrar jag verkligen vilka puckon jag har som vänner. Det känns som jag har en lista på de mest mobbade egenskaperna man kan ha och möter jag någon som har några av dessa så dras jag till den personen. Den normlaste vännen man har måste vara Rohie, och hur den kombinationen klickade är ett mysterium. Imorron är det inbokat att man ska umgås med en av dessa knäppgökar. Antar att Johanna saknar min närvaro alldeles för mycket efter några dagar. Vem kan klandra henne? Ibland saknar t.o.m. jag mig själv. Men då är det bara att bita ihop och ta sig igenom den mörka tiden.

 

Är ganska så stolt över mig själv, och då syftar jag inte på det som skedde igår, för det är jag verkligen stolt över. Nej, mitt i översättandet kom man in på den gamla favoriten Freud och hans teorier. Blev då återigen påmind om att jag en gång varit smart och sparat flera psykologipapper, så sprang iväg för att leta upp dem. Vända upp och ner på allt på nedervåningen och även det mesta i gamla rummet utan att lyckas. Fast besluten om att jag hade sparat dem och skulle dem i den orange eller röda mappen så gav jag inte upp och efter en kortare paus på en 90 sekunder återvände man in i blåbärs rummet och mycket väl så fann man dem på golvet där de gömde sig för mig. Kurragömma är en rolig lek, och lyckligtvis så jag äger på den. Så har nu hittat några papper som kommer underlätta pluggandet.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback