Check, check!

2010-12-23 @ 20:05:54

Jaha, då var den stora och smärtsamma julstädningen avklarad. När jag var nästan klar slog det mig att ingen egentligen ska traska ner till min våning under denna helg, så vad meningen med denna genomgående städning egentligen är fann jag inget svar på. Meddelade då för mormor att hon och morfar måste gå ner i mitt rum imorron när de anländer. Få väl komma på någon form av aktivitet som ska göras när de turistar här nere. Tvingade Danne igår att han skulle komma minst två timmar innan mormor och morfar, vilket han gick med på när jag gav honom möjligheten att vistas i mitt rum medan han lekte med datorn. Vi har bara en liten detalj kvar att fixa innan julklappsöppningen, vilken är våra föräldrars julklapp.

 

Nu sitter man i det nystädade rummet med en cola framför sig, Sam visar just nu den avslutande delen av Vem kan slå Filip och Fredrik - Holmgången. Egentligen skulle man ha gjort sig iordning och sedan börjat bege sig mot Karin för tomtevaka. Men eftersom hon jobbade så sent idag så lät vi bli, får bli en hemmavaka. Dock ska vi träffas under dagen på juldagen och mysa lite tillsammans.

Nu ska man heja på Holm!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback