Arselet Cole

2010-12-27 @ 23:18:26

Det allra roligaste med att se Arsenal möta Chelsea är att höra Arsenalfansens hat mot Cole. Älskar verkligen hur buandet sprider sig bland publiken så fort han närmar sig bollen. Man behöver inte ens se matchen utan bara höra ljudet för att veta vem som har kontroll över bollen.

Är ganska så trött på hur kommentatorerna alltid vänder kappan efter vinden när det gäller Arsenal, medan United alltid är bra, oavsett matchresultat. Det är riktigt löjligt, var länge sedan jag började störa mig på det och det har bara blivit värre sedan dess.

 

Idag gav jag och Cracky oss iväg för att ta en titt på mellandagsrean. Blev en stor besvikelse då man kom hem med ett enda linne som köptes för ordinariepris. Vill verkligen shoppa och köpa en massa olika kläder och annat skoj. Så ska försöka tjata till mig en tur med någon imorron. Förutom den ganska så misslyckade mellandagsrean så var det riktigt trevligt, med undantag från den misslyckade trippen till tyggrottan. Är fortfarande äckligt mätt efter den otroligt goda middagen. Ska bli skönt att genomför ett besök på gymmet imorron. Funderar starkt på att bara köra kaloriförbränning imorron.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback