VART VAR JAG?!

2010-08-29 @ 12:14:04
Sitter just nu och fryser som en kossa. Men den smällen får man väl ta. Höll på att frysa ihjäl inatt när man skulle sova, men lyckades på något mirakulöst vis överleva. Är nog mer varmblodig än vad jag tror.
Gårdagen var riktigt mysig. Började med att man mötte upp Rohie vid ett tiden och åkte in till stan. Blev en liten shoppingrunda untan några större eller ett flertal inköp. Blev även lunch/middag och en ordentlig funderar om att skaffa gymkort. Riktigt härligt att när man åkte hem med 17:19 tågetså fick man sällskap av ett par som druckit lite för mycket. Men, men även de lyser väl upp tillvaron på något vis. Vid åtta tiden ringde Göran och frågade om jag ville komma över, eftersom William redan ringt tidigare under dagen och frågat "om jag ville komma över och titta på en komedi" så kunde man inte tacka nej. Så blev film och mys hos kusinerna. Gulliga som de är så hade de köpt godis och läsk utefter det de visste att jag gillar. Starxt innan man skulle åka hem fick man sms från Lisa vilket fick mig att ifrågasätta gud existens. Tydligen hade hon fått syn på en kopia av Brian på tåget. Vart var jag?!

Fick sedan cykla hem vid den tiden jag gillar minst. Avskyr att ta sig hem vid timmarna innan tolv - ett slaget. Finns alldeles för många människor som fortfarande är ute vid den tiden vilket gör mig mer paranoid än vanligtvis. Kom hem till ett kallt rum som fortfarande vägras värmas upp en aningen för lilla mig. Efter man äntligen lcykats somna i denna igloo fick man veta att vi har en ganska så förvirrad och ensam liten pojek i 20 årsålderna som ränner runt i området och letar efter saker att sno. Trolitvis samma kille som snodde Antons cykel mitt på ljusa dagen när hela famlijen samt grannar var hemma. Helt sjukt!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback