Tandisbesök

2010-08-24 @ 16:17:46

Tillbaka från tandis, gick väl hyfsat. Men pga. tidsbrist så ska man dit igen på fredag. Underbart, jag som verkligen älskar min nya tandläkare. Fredagens besök ska allt bli det sista. Ska titta på någon serie nu i väntan på pappi och middagen. Vilken det blir har jag ännu inte bselutat mig för. Har en hel del saker som ska göras idag, mest småsaker. Men det är ju tvärr de som är mest irriterande. Satt och skummade igenom några gamla arbeten från gymnasiet. Om man får säga det själv så var det gasnka intressant. Men det kan ju bero på att de alla var psykologi och kommunikations arbeten. Nu orkar jag inte med detta längre.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback