Läget är hopplöst!

2010-08-10 @ 19:20:37
Jag är så extremt trött på allting just nu! Jag är trött på mitt rum, trött på mitt hus, trött på allt jag lyckats sysselsätta mig med de senaste dagarna. jag är t.o.m trött på sims! Min lilla sjukdom som knappast kan räknas som en sjukdom i hemmet men som förvärras en miljon gånger så fort man passerar tomtgränsen vägrar att lämna mig ifred och gå vidare i livet. Åkte med mormor till Skärholmen för att hitta lite saker att pyssla med. Var inte ens där i en timme och höll på att dö. Hela bilfärden hem var det en kamp mellan mig och mina ögonlock. De ville ge upp för dagen och falla ihop, men med lite vilja lyckades man övertala dem att hålla ut ett par timmar till.

Ska nu ta och försöka installera Mulle Meck bygger hus i ett desperat försök att underhålla mig själv. Ville egentligen spela bilar eller båtar. Men de enda alternativen som fanns var hus eller rymden, och vem fan har hört talas om Mulle Meck i rymden?
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback