koncentrationsbrist!

2010-08-13 @ 23:02:37
Fredagkväll betyder bara en sak, Supernatural! Är inte riktigt helt säker på vad som hände i detta avsnitt, men kommer ihåg att jag blev gasnak så berörd av det på något vis. Spendera dagen hos mormor och morfar, även Anton och William var där. Idag var de inte lika upptagna med sin lilla loppis så fick umgås lite med dem. Fick dessutom reda på att morfar hackat in på mitt facebook konto och spejat runt lite grann. Han såg alla mina kompisar, alla två! Fick dessutom lova William att jag aldrig skulle sluta gulla med honom. Trots att ungen är kaxigare än edboungarna så kunde jag inte göra något annat än att ge honom de löftet. Vi gav oss ut på en jakt efter den elaka piraten Dum-Dum med papegojan som vän.

Träffade även Danne för första gången sedan han kom hem. Han visade då den nya tatueringen. Var beredd att få se något stort och fult som gjorde att jag ville greppa närmaste kniven och skrapa bort det. Men så var det inte, verkligen inte. Det var inte spciellt stort, och inte heller överdrivet fult. Däremot var det så gulligt så jag nästan fick dåligt samvete.
Nej, nu måste jag sluta och titta på tv. Så jävla bra!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback