just another sunday

2010-08-15 @ 12:52:57
Ibland är livet verkligen äckligt surt! Hade en gasnka så jobbig morgon av en mängd olika anledningar. Men det allra värsta med dagen är att Arsenal spelar sin första match för säsongen, vilket verkligen är ett måste att se. Dessutom är det mot Liverpool, vilket är ett av mina favoritmöten under hela året, alla sporter. Men jag har ju inte viasat, känner hu ilskan bubblar upp igen. Usch, det här året kommer suga.

Sitter och kollar på Paris BBF, Go Stephen! Allt känns ganska så deprimerande just nu. Det regnar ute, troligen ingen fotboll för min del idag, mitt rum behöver städas och jag måste ringa banken. Dessutom är jag sugen på något gott, smaskigt och onyttig plus att jag borde komma igång med övningskörande efter den lilla ledighet pga. sjukdom. Blä.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback