I'm back in the game!

2010-08-12 @ 12:25:10
Med musik på hög volym och en nattsömn utan att vakna upp med jämna mellanrum så känns det som att jag är på raksträckan mot friskhet. Tror min lilla sjukdom nådde sin topp igår när huvudvärken och tröttheten bröt ut som digerdöden under medeltiden. Funderar starkt på att besöka mina kusiner idag, de har tydligen nämligen köpt preseneter till lilla mig på deras resa till Litauen. Vem vet, kanske jag har lite baciller att ge dem som tack? Apropå presenter. Danne kom hem igår och idag fick man en tröja som kommer från det vackra Spanien. Ska bli spännande att se om jag kan ha den. Tycker det är ganska roligt att han, Magnus och hans flickvän stod och försökte lista ut vilken storlek jag skulle ha.  Upp till bevis om ett litet tag då.
Nej, duschen nu. Sedan verkar det bli frukost, låter som pappa står och steker något.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback