If I'm not dead then I'm still trying

2010-08-31 @ 15:17:12

Sömn, böcker, pengar, facebook och tvätt, känns som saker och ting bröjar gå min väg. Trots mitt enormt stora behov utav sömn igår så stannade jag uppe och såg på Soran. Han är så söt, smart och rolig. Har äntligen hittat någon som delar min filosofi om att barn är små korkade varelser, men ack så söta. Skulle så gärna vilja se honom live! Kan tänka mig att det skulle bli ett Figrenmöte all over again.


Den lilla s.k. föreläsningen man hade idag fick mig verkligen att inse hur rätt den kursen egentligen är för mig. Kom mig själv halvvägs in i det hela sitta med huvudet på sne. Efterår blev det en vad som skulle ha varit en kort vistelse hos Harry's böcker, men istället varade det i en evighet. Undra verkligen vad de har för ordböcker där eftersom den s.k. snabb kassan var allt annat än snabb. Sved till rätt så rejält i plånboken när det första bokpaket inskaffades. Men ska man plugga, så ska man. Blev sedan en tripp till banken då lönen äntligen trillade. Duktig som man är så lägg en del undan för sparandet. Man ska inte slösa på allt på en gång. Ännu mer vuxenpoäng till lilla mig!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback