Hösten är räddad!

2010-08-08 @ 13:53:45
Just nu är jag gasnka så lycklig. Inte bara lite lycklig, utan riktigt lycklig. All min psykologiska misshandel jag utsatt mig själv för de senaste månaderna är som bortblåst. Nu är jag stolt, glad och riktigt ... lycklig. Det blir inget jobb i höst, det blir inget jobbig CV som ska skrivas, det blir ingen panik eller stress över att inte ha något att göra, för i hlst blir det plugg för min del. Fick en chcok när jag loggade in och såg mina antagningsresultat. Psykologi A på södertörn, here I come!
//Jenny
Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis va roligt! :D

2010-08-10 @ 18:18:30
Postat av: Emma

Asså mitt namn råkade försvinna på min kommentar ovan :P //Findus in the house

2010-08-10 @ 18:20:04
URL: http://emmusss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback