Blackbay news!

2010-08-26 @ 18:39:54

Dagens uppståndelse i område skedde för bara några minuter sedan då vi blev invaderade av en ambulanshelikopter, två brandbilar samt en ambulans. Kan meddela att det blev ett jävdra liv i lilla Blackbay. Bilar stod snabbt på köa, likaså med folk som var ute och prommenerade samt nyfikna grannar som stack ut huvudena. Själv sprang jag ner till återvändsgränden ihopp om att få bättre sikt och mer klar bild över vad som hade hänt. Men det gjorde mig tyvärr inte visare i denna situation. Tog inte lång tid innan räddningspartullen återvände hem och allt blev som vanligt igen. Vad saken gällde är ännu bara spekulationer. Men de största gissningarna är att det antingen var en hästolycka eller ytterligare ett drama med paret trassel. Om ni frågar mig skulle jag sätta pengarna på hästolycka, gissar på en transportolycka. Men vem vet? Mamma håller dock tummarna för att det ska komma ut i nästa Grannsamverkans mail.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback