A&W

2010-08-19 @ 17:15:34

Jag blir alltid lika glad varje gång jag går igenom min garderob. Inte för att det är speciellt roligt, nej det är rent helvete. Men blir allitd alldeles till mig av lycka när jag får syn på mina två absoluta favorit tröjor! Samma sak varje gång, jag skiner upp som en sol, springer runt med dem och försöker skydda dem med en osynlig bubbla. Slutligen tar jag på mig minst en av dem och springer runt i huset några varv och bara glädjs av att ha såna fina kläder. Det är nästan så man bli tårögd bara av att titta på dem.

 

Hahahaha, jag har fått en stalker. En ganska så patetisk och jobbig stalker om man får säga så. Tog en tripp till Farsta idag, slutade med att man kom hem med alldeles för många onödiga saker. När ska man lära sig? Jag kan verkligen inte gå i ett centrum utan att komma hem med sånt som egentligen inte behövs, men som ändå uppskattas på något vis.

//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback